-
Jakie są formy dostawy?
Wszystkie towary wysyłamy firmą kurierską DPD Masterlink.
-
Jakie są koszty dostawy?
Wysyłka przy przedpłacie na konto kosztuje 18 zł, przy płatności za pobraniem 30 zł.
-
Czy można otrzymać wysyłkę inną firmą niż DPD Masterlink?
Na wyraźne życzenie klienta możemy wysłać towar inną firma kurierską. Jedyna dopuszczalna w takim przypadku forma płatności to przedpłata na nasz rachunek. Przesyłka taka wysyłana jest na koszt klienta.
-
Czy można ustalić konkretną godzinę dostawy?
Na życzenie klienta, możemy umieścić odpowiednią informację na liście przewozowym. Informacja ta jest tylko wskazówką dla kuriera i nie jest dla niego wiążąca. Jeśli kurier nie będzie miał technicznej możliwości dostarczenia towaru o określonej godzinie, to zignoruje tą informację i będzie próbował dostarczyć przesyłkę w dogodnej dla siebie godzinie.
Wszelkie wskazówki dotyczące szczegółów dostawy prosimy umieszczać w polu "Uwagi do zamówienia".
-
W jakich godzinach można spodziewać się przesyłki?
Standardowo kurierzy dostarczają przesyłki w godzinach 10:00 – 17:00
-
Jaki jest czas dostawy przesyłki?
Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do klienta w 48 godzin od momentu złożenia zamówienia, w przypadku płatności "za pobraniem", lub od momentu zaksięgowania środków na naszym rachunku, w przypadku przedpłaty.
-
Czy mogę zapłacić za przesyłkę po sprawdzeniu jej zawartości?
Nie ma takiej możliwości. Należy uiścić kwotę pobrania kurierowi a następnie sprawdzić zawartość przesyłki w jego obecności. Jeśli zawartość przesyłki została uszkodzona lub jeśli wystąpiła niezgodność przesyłki z zamówieniem należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny u kuriera. Wypełniony formularz jest jedyną drogą do ewentualnych roszczeń reklamacyjnych wynikających z uszkodzenia mechanicznego przesyłki bądź niekompletnej zawartości.
-
Czy przesyłka jest ubezpieczona?
Tak, wszystkie przesyłki wysyłane przez nas są ubezpieczone. Klient nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani ryzyka związanego z wysyłką aż do momentu odebrania przesyłki od kuriera.
-
Czy mogę podać adres dostawy inny niż mój adres zamieszkania?
Można podać dowolny adres dostawy. Standardowe godziny pracy kurierów to 10:00 – 17:00. Sugerujemy podanie takiego adresu dostawy aby w tych godzinach ktoś mógł odebrać przesyłkę.
-
Czy zostanę poinformowany o wysłaniu do mnie przesyłki?
Każdy klient, który przy składaniu zamówienia poda swój prawidłowy adres e-mail, otrzyma od nas wiadomość o wysyłce. W wiadomości tej podajemy numer listu przewozowego, przy pomocy którego klient może sprawdzać status przesyłki na stronie
DPD Masterlink.
-
Co mam zrobić jeśli przesyłka nie dotrze do mnie umówionego dnia?
-
Co się stanie, jeśli kurier nie zastanie mnie pod wskazanym adresem?
Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem to zostawi awizo z numerem listu przewozowego oraz numerem telefonu do właściwego oddziału DPD Masterlink. Kurier powinien próbować dostarczyć przesyłkę kolejnego dnia. Sugerujemy, aby skontaktować się z oddziałem DPD Masterlink podanym na awizo i umówić się na konkretną godzinę dostawy.
-
Czy istnieje możliwość wysłania przedmiotu za granicę?
Tak, możemy wysłać przedmiot za granicę. Szczegóły takiej wysyłki zawsze ustalamy indywidualnie, drogą telefoniczną. Jedyna dopuszczalna w tym przypadku forma płatności to przedpłata na rachunek.
-
Czy mogę zakupiony towar odebrać w siedzibie firmy?
Zakupiony towar można odebrać w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności oraz ustaleniu terminu odbioru.